Незважаючи на те, що до «повернення до старої норми» ще доволі далеко, багато хто вже повертається на свої звичні робочі місця. Разом з цим виникає також необхідність підготувати системи контролю доступу, які не використовувалися протягом довгого часу, до повернення працівників.
Це відкриває вікно можливості для системних адміністраторів для впровадження актуальних змін в існуючі системи контролю доступу. Крім впровадження безконтактних систем контролю доступу, власники компаній можуть також скористатися новими технологіями моніторингу відвідуваності, заповненості приміщень і, можливо, навіть інструментами температурного скринінгу.
Щоб забезпечити комфорт і високу продуктивність співробітників після повернення на робочі місця, радимо врахувати 5 основних практик підготовки до відновлення офісної роботи:
Визначіться з підходом до контролю облікових даних
За останній рік велика кількість карт доступу були неминуче втрачені. Для вирішення цієї проблеми можна скористатися трьома різними підходами: перейти на нові карти доступу, перейти на використання смарт-карт або ж скористатися мобільними / віртуальними картами доступу. Важливою перевагою віртуальних карт є те, що привласнити такі карти можна навіть тим, хто продовжує працювати з дому. Який би підхід ви не вибрали, слід чітко донести нові критерії безпеки своїм співробітникам і переконатися, що вони мають доступ до робочого місця тоді, коли це необхідно.
Проведіть ревізію списків власників карт доступа
За період карантину в компанії швидше за все відбулися кадрові зміни, а значить з'явилися нові власники карт і пішли старі. Спочатку не зайвим було б упевнитися в тому, що всі поточні співробітники підприємства мають своєю карткою доступу і мають доступ до офісу. Тут можна скористатися можливістю, щоб разом з відділами кадрів ввести автоматичні інтелектуальні системи обліку робочого часу і відвідуваності.
Оновіть системи безпеки
Для планування та апгрейду систем контролю доступу може знадобитися чимало часу та сил. І поки офіси ще не заповнили співробітники, можна встигнути провести апгрейд систем безпеки з найменшими наслідками для продуктивності робочого персоналу.
Виконайте перевірку кібербезпеки
Забезпечення кібербезпеки стає особливо важливим з переходом багатьох співробітників на віддалену роботу. Нові підходи до кібербезпеки повинні забезпечити безпеку робітників листувань і конфіденційних файлів компанії. З цією метою може бути впроваджена система двофакторної аутентифікації і здійснений перехід на нові, більш безпечні протоколи зв'язку.
Впровадіть нові технології і рішення, які полегшать повернення до звичного ритму роботи
Світ змінився, змінилися і вимоги працівників до безпеки робочих просторів. Вам може знадобиться впровадити зміни в системи контролю доступу, нові правила використання робочих просторів і посилити заходи санітарного контролю.
Скориставшись переліченими порадами і підходами, ви зможете забезпечити просте і комфортне повернення співробітників до роботи в офісі.