Компанія K-Systems представляє рішення, яке дозволяє безперервно відстежувати порушників або об'єкти, що становлять загрозу, тим самим створюючи безпечніший і передбачуваний світ.

 

Забезпечення безпеки аеропортів є важливим завданням у будь-якій країні світу. Безліч людей постійно подорожує – для відпочинку чи по роботі – але всіх їх поєднує бажання відчувати себе у безпеці. При цьому аеропортам необхідно стежити за безпекою вантажів, які доводиться захищати від недоброзичливців.

 

K-Systems готова запропонувати рішення для створення комплексних систем безпеки для аеропортів, що включають різні рішення, такі як пасивний і активний захист периметра, систему відеоспостереження з інструментами відеоаналітики на базі ІІ, 100% безконтактну біометричну систему контролю доступу, а також систему автоматичного виявлення та попередження потенційних загроз.

 

Захист периметру

 

 

 

Безпека периметра становить важливу частину безпеки аеропорту, включаючи безпеку в літаках, ангарах та на злітно-посадкових смугах.

 

·  Для раннього виявлення потенційних порушників периметра можна використовувати спеціалізовані мультиспектральні копмлекси раннього виявлення, що включають не тільки камери видимого спектру, а й тепловізійні модулі високої роздільної здатності. Використання таких рішень дозволить службі безпеки заздалегідь виявити потенційну загрозу на великій відстані (до 12 кілометрів) у будь-яких погодних умовах та при повному охолодженні освітлення.

 

·  Для захисту периметра на середніх і коротких дистанціях, використовуючи засоби інтелектуальної відеоаналітики та 3D лідарів можна використовувати невидимі віртуальні паркани, що оточують аеропорт та злітно-посадкові смуги. При цьому можна налаштувати зони безпеки безпосередньо під кожен випадок. Іншими словами, навколо фізичної огорожі створюється віртуальна огорожа, яка насправді захищає велику область, ніж та, що огороджена фізичним парканом. Таким чином, порушники навіть не зможуть дізнатися, що були виявлені, а служба безпеки аеропорту дізнається про потенційного порушника ще до того, як він спробує подолати периметр.  

 

·  Першим кордоном периметра є фізичний паркан з використанням інженерних засобів захисту, до того ж оснащені різними типами датчиків вторгнення (вібраційні, променеві та інші).

 

Така комплексна багатошарова система дозволяє захистити територію аеропорту від роззяв і порушників, а також оповіщати службу безпеки про присутність сторонніх в області ще до того, як ті досягнуть фізичного огородження.

 

Безконтактні біометричні системи СКУД

 

Враховуючи всі зростаючі вимоги до підвищення рівня безпеки, а також такі виклики, як пандемія K-Systems, пропонує своїм клієнтам найсучасніші та інноваційні рішення. Для забезпечення безпеки пасажирів та обмеження доступу до службових приміщень аеропортів ми пропонуємо найсучасніші рішення СКД. Одним із таких рішень для аеропортів є повністю безконтактні біометричні системи контролю доступу та обліку робочого часу.

  • Розпізнавання облич

Унікальна технологія розпізнавання облич, яка пропонує найшвидшу, найсучаснішу та найзручнішу аутентифікацію, розпізнає користувача менш ніж за секунду. - Відстань розпізнавання до 2,5 м. - Алгоритм відстеження обличчя має зону розпізнавання з широким кутом, для людей зі зростом від 120 см до 220 см

  • Розпізнавання відбитків пальців

Оскільки кожен окремий відбиток пальця є унікальним, його можна розрізнити навіть у однояйцевих близнюків. - Безконтактне та гігієнічне використання - Одночасне розпізнавання до 3 відбитків пальців.

  • Розпізнавання вен долоні

Розпізнавання візерунка вен долоні забезпечує високонадійну та швидку автентифікацію, дозволяючи тримати долоню у природному положенні над зчитувачем. - Імовірність помилкового розпізнавання (FAR) становить 0,00001%, що означає практично нульовий відсоток помилок доступ.

  • Розпізнавання райдужної оболонки ока

Перший у світі механізм автоматичного відстеження зіниці забезпечує швидку та зручну автентифікацію. Висока ємність бази даних, і технологія інфрачервоного освітлення дозволяє визначати райдужку ока незалежно від освітлення.

 

  • 100% безконтактна система
  • Захист від копіювання та підробки
  • Найвищий рівень захисту
  • Імовірність помилки навіть для одного біометричного параметру становить 0,00001%
  • Мультифакторна аутентифікація
  • Найвищий рівень ідентифікації особи
  • Доступ персоналу до приміщень
  • Окремий доступ до кожного поверху
  • Можливість доступу за правилом двох осіб.

 

Завантаження то розвантаження літаків

 

 

Вантажні літаки перевозять різні цінні вантажі, що належать компаніям чи окремим людям. Як переконатись, що ці вантажі будуть захищені від крадіжки? Налаштування зон безпеки дозволить створити невидимий бар'єр, який не дозволяє нікому, крім робітників, увійти до зони, не активувавши систему тривоги.

 

Вантажі

 

 

 

Як правило, після розвантаження вантажі певний час залишаються на смузі. Іноді потрібно кілька днів, поки вантаж не буде занурений на інший транспорт. Звичайно, можна відправити охорону для захисту вантажу, але часто виявляється недостатньо, щоб зупинити порушників. Щоб позбавитися необхідності виділяти кадри для охорони вантажів, можна використовувати інтелектуальні системи безпеки, які дозволяють створити віртуальну зону безпеки навколо вантажів і сповіщати про проникнення в зону порушників. Аналогічно можна захистити ангари та інші будівлі на території аеропортів.

 

Соціальне дистанціювання та управління чергами

 

 

 

Не менш важливим є безпека в самій будівлі аеропорту. Сучасні системи та рішення K-Systems дозволяють контролювати дотримання норм соціального дистанціювання та керувати чергами. Для підрахунку осіб у певній зоні можуть використовуватись спеціальні датчики, здатні визначити, чи перевищує кількість людей у ​​черзі встановлений максимум. При досягненні максимуму система надсилає оператору тривожне повідомлення і може активувати турнікети або відобразити на ТВ-екрані повідомлення про перевищення допустимої кількості людей у ​​черзі. K-Systems також пропонує системи, здатні контролювати дотримання соціального дистанціювання. Для кожного відвідувача автоматично задається зона дистанціювання. Якщо зони дистанційування двох відвідувачів перетинаються, оператор отримує тривожне повідомлення та реагує відповідним чином.

 

Підозрілі предмети

 

 

 

У наші дні вид залишеного в аеропорту пакета чи сумки може стривожити пасажирів. Крім того, в багатьох містах світу аеропорт з'єднаний з містом транспортним сполученням. У цьому транспорті також можуть бути речі, що становлять загрозу. Співробітникам служби безпеки доводиться визначати, чи був підозрілий предмет залишений випадково чи навмисне. Рішення K-Systems, використовують аналітику з урахуванням ІІ, здатні виявляти підозрілі предмети, залишені у заданій зоні спостереження. При виявленні підозрілого предмета, який залишався на місці досить довго, система відображає тривожне повідомлення, а оператор може відправити співробітників служби безпеки для перевірки підозрілого предмета та захисту пасажирів.

 

Моніторинг натовпу

 

 

Існують випадки, коли операторам або співробітникам служби безпеки аеропорту необхідно стежити за тим, чи збираються люди до груп, які можуть перерости в натовп та загрожувати іншим пасажирам. Завдяки використанню інтелектуальних систем відеоаналітики оператори можуть отримувати повідомлення про формування груп та натовпу, а інтелектуальна система розпізнавання осіб дозволить виявляти порушників або розшукуваних осіб з високою точністю в режимі реального часу і з використанням будь-якого відеоджерела, будь то звичайна камера відеоспостереження, бодікам співробітника чи звичайний смартфон.

 

Все це дозволяє співробітникам служби безпеки оперативно приймати рішення, зважаючи на поточну ситуацію. Це дає можливість постійно контролювати ситуацію та своєчасно реагувати на потенційні загрози.